Cateva mii de turisti si-au achizitionat vacante prin magazinul online al Lidl

Landscape of paradise tropical island beach with perfect sunny sky

Câteva mii de turiști și-au achiziționat vacanțe prin magazinul online de servicii turistice lansat la jumătatea anului trecut de retailerul Lidl, depășind așteptările companiei. Printre cele mai achiziționate vacanțe s-au numărat sejururile pe litoral, circuitele turistice și croazierele, iar ca destinații au fost România, Spania, Grecia, Cipru și Italia.

Lidl România a lansat magazinul online de vacanțe – Lidl Tour în iunie 2016, cu pachete turistice pornind de la 79 euro de persoană pentru cinci nopți cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele în Mamaia și ajungând la 999 euro de persoană pentru un sejur de 7 nopți la patru stele all inclusive în Republica Dominicană.

”După primele 6 luni de la lansare, putem spune că evoluția acestui proiect este una ascendentă, depășind așteptările noastre inițiale și preconizăm că și în 2017 vânzările vor înregistra un trend crescător. Vânzările foarte bune de până acum ne încurajează să dezvoltăm și alte tipuri de pachete turistice în colaborare cu partenerii existenți sau cu potențiali colaboratori. În acest sens, suntem mereu deschiși la noi parteneriate”, au declarat reprezentanții Lidl.

Potrivit informațiilor transmise anterior către Profit.ro, pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.

Compania nu a dorit sa facă public numărul pachetelor turistice vândute.

”Considerăm că numărul pacheteler vândute nu este relevant, având în vedere faptul că pe anumite categorii de vacanțe există disponibilitate limitată. Prioritatea noastră este reprezentată de cele câteva mii de turiști care au ales să se bucure de cel mai bun raport calitate preț”, spun reprezentanții Lidl.

Destinațiile din România s-au aflat pe primul loc în topul preferințelor consumatorilor în ceea ce privește concediul de vară, urmate de Spania, Grecia, Cipru și Italia.

”Nu de mai puțin succes s-au bucurat destinațiile îndepărtate cum ar fi India și Maldive sau croazierele în Marea Mediterană. (…) Românii din întreaga țară au beneficiat de ofertele de vacanță și de upgrade-urile incluse în pachetele turistice oferite prin Lidl Tour, cu preponderență cei din București, Brașov, Timișoara, Cluj și Ploiești”, a precizat compania.

Lidl mai oferă serviciul de turism Lidl Tour și în Germania, Austria, Elveția (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) și Italia (Lidl-Viaggi). Vacanțele disponibile prin Lidl Tour vor putea fi rezervate și achiziționate exclusiv online, pe www.lidl-tour.ro, și prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242.

Ofertele Lidl Tour vor putea fi consultate în cadrul unei broșuri dedicate, cu apariție lunară, disponibilă în toate magazinele Lidl din țară, pe site-ul www.lidl-tour.ro, dar și pe pagina de Facebook a magazinului online cu vacanțe.

Retailerul a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Lidl deține în prezent 205 magazine și ocupă locul trei pe piața de retail, cu vânzări de peste un miliard euro în 2015.

Compania este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail cu afaceri de 2 miliarde euro.