Hotelul Sheraton din Bucureşti şi-a bugetat o creştere a afacerilor de 20% în acest an

Hotelul de cinci stele Sheraton din Capitală, operat prin intermediul companiei Grand Plaza, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, serviciile de cazare contribuind cu 55% la business, în timp de segmentul de food&beverages (F&B) 30%, iar chiriile 15%.

Pentru anul acesta, unitatea şi-a propus o creştere de 20% a afacerilor, bazându-se pe rezultatele înregistrate în prima parte a anului, investiţiile programate şi redefinirea conceptelor de meniu, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii Sheraton.

Pentru prima parte a anului compania are programate investiţii de peste 350.000 de euro în cofetăria Centro, în crearea unui centru de relaxare ce va fi deschis la începutul lunii iulie şi în extinderea parcării.

Printre obiectivele de business Sheraton de anul acesta se numără şi refacerea întregului meniu şi repoziţionarea restaurantului Avalon. În acest context, Ashlie Dias, Executive Chef, şi Bogdan Bazaoache, Manager F&B, s-au alăturat, în luna mai, echipei hotelului.

Ashlie Dias, unul dintre cei mai importanţi Chefi din România, are peste 18 ani de experienţă ca Executive Chef şi o vastă expertiză în crearea de reţete şi conceperea de meniuri. Ashlie s-a perfecţionat la Culinary Institute of America, una dintre cele mai prestigioase şcoli de profil din lume, de unde a primit distincţia de Executive Chef. După mai bine de 14 ani de activitate pe vase de croazieră, perioadă în care a interacţionat şi a experimentat în plan culinar diverse bucătării, Ashlie s-a mutat în România unde, din 2010 şi până în 2017 a fost Chef la un binecunoscut hotel de 5 stele din Bucureşti.

Bogdan Bazaoanche, noul Manager F&B are peste 15 de ani experienţă în Food & Beverages şi HoReca. Bogdan a fost, între 2010 – 2015 Director restaurante Avalaon&Benihana&Room Service, Hotel Howard Johnson.

Sheraton Bucureşti este parte a lanţului hotelier Starwood Hotels & Resorts care a fost preluat în 2016 de către Marriott International. În urma preluării, Marriott a devenit cel mai mare lanţ hotelier din lume cu 30 de branduri distincte (19 branduri din lanţul Marriott şi 11 Starwood).

Hotelul are 270 de camere, un centru de conferinţe de 1200 metri pătraţi şi o zonă de restaurante.

Cu o istorie de 80 de ani, Sheraton este unul dintre cele mai cunoscute lanţuri hoteliere la nivel internaţional. 500 de hoteluri, din 75 de ţări, fac parte din reţeaua Sheraton.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.