vola.ro Simplu. Sigur. Eficient. Cu asigurarile de calatorie Vola.ro si Mondial Assistance te bucuri in liniste de plecarile tale.

Indiferent ca este business sau de placere, o calatorie trebuie sa fie un eveniment fericit. Totusi, sunt n factori neprevazuti care iti pot da planurile peste cap. Stiai de exemplu ca fara asigurare o singura zi de spitalizare poate costa cateva mii de euro? Sau ca poti sa primesti o despagubire in cazul in care compania aeriana iti pierde sau intarzie bagajul? Evita situatiile neplacute asigurandu-te in timpul calatoriilor tale!

Vola.ro iti pune la dispozitie cea mai simpla si convenabila modalitate de comanda pentru asigurari de calatorie din Romania. Comanda politei tale de asigurare se face in 3 pasi:

Click aici pentru a cumpara polita de asigurare de calatorie online!

Alege varianta de asigurare si completeaza formularul de comanda. Primesti cotatia de pret instant si completezi comanda online.

Efectueaza plata politei (fie plata online cu card bancar, fie printr-o multitudine de alte mijloace de plata. In cazul in care plata se face online cu card bancar, polita va este trimisa instant pe email. Intregul proces de comanda, plata si primirea politei dureaza maxim 3 minute pentru posesorii de carduri. Daca nu ai card bancar, procesul este la fel de simplu si poti achizitiona asigurarea  de calatorie din orice colt al tarii: ieftin, convenabil si simplu. Nu trebuie decat sa alegi oricare dintre modalitatile de plata descrise aici.

Primesti polita pe email. Da, ai inteles bine; o sa primesti polita rapid, simplu si convenabil pe email. Tot ce trebuie sa mai faci, este sa o printezi si sa o iei cu tine impreuna cu celelalte documente de calatorie.

Sa-ti faci asigurare de calatorie, este acum foarte simplu. E mai simplu ca niciodata sa ai calatorii sigure cu Vola.ro si Mondial Assistance. Trebuie doar sa:

  • Selectezi asigurarea dorita in functie de nevoile tale (vezi detalii asigurari)
  • Completezi formularul de comanda de AICI Daca nu te descurci click aici pentru mai multe detalii.
  • Platesti polita de asigurare selectand modalitatea cea mai convenabila pentru tine

Noi iti trimitem pe email polita de asigurare. Tot ce iti ramane de facut este sa ai o calatorie placuta! Evident, cu Vola.ro.

Comportamentul in caz de dauna

In cazul unui eveniment asigurat (in functie de acoperirile asigurarii tale), este necesar sa informezi Centrala de Asistenta Mondial Assistance la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance.at@allianz-assistance.at cu privire la eveniment. Numarul de polita, locul in care te afli, datele de contact si tipul de ajutor solicitat iti vor fi cerute de catre echipa Mondial Assistance. Citeste aici mai multe despre comportamentul in caz de dauna.

Conditii pe scurt

  • Suma asigurata: 200.000 RON pentru Europa sau 400.000 RON pentru tarile din afara Europei.
  • Asiguratorul este AWP P&C SA.
  • Compania care ofera asistenta este MONDIAL ASSISTANCE.
  • Polita este valabila in toata lumea (fara Coreea de Nord).
  • Varsta maxima pentru emitere: nu exista.
  • Asiguratul poate fi atat cetatean roman cat si strain, cu domiciliul stabil in Romania, Elvetia, Liechtenstein sau intr-un stat al Uniunii Europene de cel putin sase luni.

Procedura de urmat in cazul producerii unui eveniment asigurat.

In cazul unor probleme medicale in calatorie

In caz de urgenta medicala, trebuie sa ne contactezi personal sau prin intermediul unei alte persoane cu privire la situatia ta, pentru a putea prelua costurile aferente conform serviciilor incluse in produsul de asigurare achizitionat. Trebuie, de asemenea, sa ne comunici numarul de polita, locul unde te afli, datele de contact şi ce fel de ajutor soliciti. Centrala noastra de urgenta iti sta la dispozitie la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance@mondial-assistance.at.

In cazul necesitatii anularii calatoriei

Te rugam sa retii ca fara notificarea imediata a asiguratorului, nu se mai pot inainta pretentiile de preluare a costurilor de catre asigurator. Orice anulare trebuie anuntata in scris asiguratorului si oficiului de rezervari (agentia de turism), in termen de 48 de ore, respectiv 2 zile lucratoare, dupa aparitia evenimentului asigurat.

Orice dauna produsa trebuie justificata in baza documentelor originale. De aceea, asiguratul trebuie sa pastreze cu atentie toate documentele care pot fi necesare pentru dovedirea daunelor si sa le trimita (in original) impreuna cu polita de asigurare asiguratorului, Mondial Assistance, astfel incat sa se evite intarzierea prelucrarii dosarului de dauna.

Anuntul se va face in scris pe adresa de email daune@mondial-assistance.at, mentionandu-se numarul politei, natura evenimentului ce impune anularea calatoriei, numarul persoanelor care anuleaza calatoria si datele de contact ale asiguratului ce solicita deschiderea dosarului de dauna.

In cazul bagajului deteriorat

In cazul bagajului deteriorat, in timpul transportului, trebuie anuntata imediat compania de transport pentru emiterea unui raport scris. Raportul companiei de transport se va transmite asiguratorului la intoarcerea in tara in vederea acordarii despagubirii.

Pentru informatii detaliate referitoare la documentele necesare procesarii unui dosar de dauna te rugam sa consulti Conditiile Generale de Asigurare sau sa contactezi service center-ul Mondial Assistance la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance@mondial-assistance.at.

De ce sa iti faci asigurare de calatorie?

O calatorie inseamna cheltuirea unor resurse de timp si bani. Asa cum orice alta investitie, precum un apartament sau o masina, se protejeaza impotriva riscurilor, la fel si calatoriile tale merita acelasi lucru.

Alegand asigurarile Vola.ro si Mondial Assistance, beneficiezi de:

  • Experienta a peste 16.097 de specialisti motivati si dedicati
  • Asistenta in peste 70 de limbi straine
  • Call center pentru urgente cu program 24/7
  • 34 de centre operationale, pe 5 continente

Vino si tu sa faci parte din familia de peste 250.000.000 de asigurati Mondial Assistance!