50% dintre vizitatorii de la targul de turism cauta vacante de vara in strainatate de sub 300 euro de persoana

Mai mult de jumătate dintre cei care ajung la târgul de turism al României vor chilipiruri, și anume vacanțe de vară cu avionul în străinătate pentru șapte nopți care să se încadreze în tarife sub 300 de euro de persoană, adică mai mici cu până la 50% decât în mod curent, potrivit Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România. Ceilalți sunt fie seniori, care caută circuite cu autocarul în Europa sau pelerinaje, fie turiști care vin, efectiv, doar pentru a compara prețurile.

Ediția din acest an a târgului, desfășurată la Romexpo, va începe joi și se va încheia duminică pe 20 februarie.

Cei mai mulți dintre turiștii care ajung la târgurile de profil organizate în perioada de primăvară sunt cei care vânează cele mai mari reduceri Early Booking pentru sezonul de vară (perioada de călătorie mai – septembrie). Dintre acestea, se disting prin numărul ridicat persoanele care călătoresc împreună cu familia și cu copiii și care depind de vacanța de vară a acestora din urmă. Acestea sunt, de regulă, persoane cu venituri medii.

“Din experiența ultimilor ani am constatat că cei care obișnuiesc să viziteze târgurile de turism sunt mari amatori de oferte speciale și chilipiruri, încercând să cumpere, cu această ocazie, vacanțe reduse cu până la 50%” explică Marius Pandel, CEO Christian Tour.

De asemenea, deloc de neglijat este și segmentul turiștilor seniori care ajung la târgurile de turism pentru a putea studia cu atenție întreaga ofertă de produse turistice dedicate lor (circuite culturale, programe Senior Voyage sau pelerinaje). Aceștia participă la târgurile de turism tocmai pentru a beneficia de cele mai mari reduceri și, din acest motiv, sunt cei mai riguroși turisti, cei care “deschid” târgul în prima zi, înainte chiar de ora oficială a deschiderii.

Cele mai râvnite destinații în cadrul târgului de turism sunt zonele iubite de turiștii români în ultimii ani, destinații turistice din Grecia, Turcia, Spania sau Bulgaria.

“Ca o noutate a acestui început de an, observăm o creștere a apetitului românilor pentru destinații din Spania (Mallorca, Tenerife, Gran Canaria sau Costa Brava), corelată desigur cu trendul european în materie de vacanțe. Spania devenind în 2016 cea mai vizitată destinație de vacanță din lume”, completează Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Târgurile de turism se organizează anual în mai multe orașe din România (Timișoara, Cluj Napoca, Brașov, Iași, etc.), de regulă în perioada de primăvară și de toamnă. În cadrul acestor târguri, se reunesc laolaltă touroperatori și furnizori de diverse produse turistice (hoteluri, asiguratori, organizatori de evenimente sau tabere, etc.) care își expun cele mai bune produse turistice pentru sezonul următor. Perioada organizării acestor târguri coicide, de regulă, cu perioada reducerilor maxime pentru sezonul estival, perioada în care cei mai mulți dintre români își planifică cea mai importantă vacanță din an.

Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România, a înregistrat în anul 2016, împreună cu toate companiile din grupul său, o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro. Cu o istorie de 20 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 32 de agenții proprii în toată România, plus patru filiale în Ungaria, Polonia, Serbia și Republica Moldova, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*