Top-ul celor mai proaste si al celor mai bune companii aeriene

Companiile aeriene asiatice controlează top-ul celor mai proști operatori de anul trecut, ierarhizați în funcție de riscul de a întârzia la destinație, clasamentul, realizat de portalul FlightStats, fiind însă condus de compania israeliană El Al, care își justifică de mai mulți ani întârzierile la destinație și prin rațiuni de securitate.

Anual, FlightStats redactează o listă a liniilor aeriene internaționale cu cele mai bune performanțe ca timp al sosirii, luând în calcul fiecare zbor întârziat sau anulat la nivel global.

”În afară de variațiile din cabine și de calitate a serviciilor, există preocuparea majoră a modului în care puteți fi întârziat ca timp al sosirii. Zburați pe linia aeriană greșită și șansele de întârziere sunt mari, de 55%; alegeți linia corectă și procentul scade la 11%. Asta este suficient pentru a face sau a sparge vraja unui concediu, indiferent unde te-ai așezat în avion”, arată Bloomberg, care prezintă acest top realizat de FlightStats.

Ierarhia prezintă procentual riscul de întârziere la destinație pentru companili incluse între primele 10.

Cele mai proaste linii aeriene în 2016

  1. El Al – 56%
  2. Icelandair – 41,05%
  3. Air India – 38,71%
  4. Philippine Airlines – 38,33%
  5. Asiana Airlines – 37,46%
  6. China Eastern Airlines – 35,8%
  7. Hong Kong Airlines – 33,42%
  8. Air China – 32,73%
  9. Korean Air – 31,74%
  10. Hainan Airlines – 30,3%

Cele mai bune linii aeriene în 2016

  1. KLM – 11,47%
  2. Iberia – 11,82%
  3. JAL – 12,2%
  4. Qatar Airways – 13,66%
  5. Austrian – 14,26%
  6. ANA – 14,46%
  7. Singapore Airlines – 14,55%
  8. Delta Air Lines – 14,83%
  9. TAM Linhas Aéreas – 14,93%
  10. Qantas – 15,7%

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*