Un grup de tineri au lansat Experience Bucharest, un proiect de promovare turistica a Capitalei

Un grup de tineri au lansat Experience Bucharest, un proiect de promovare turistica a Capitalei

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse inițiative în domeniul turismului au lansat “Experience Bucharest”, un proiect de promovare turistică a Bucureștiului, care își propune să poziționeze Capitala ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai 2017.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România, în care Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui număr de 200 de persoane influente în domeniul călătoriilor și turismului individual.

Până în prezent, au confirmat participarea bloggeri, Instagrameri, specialiști în comunicare pe Twitter, vloggeri naționali și internaționali, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de oameni din lumea întreagă.

“Toți lucrăm voluntar în acest proiect. Cu un buget de sute de ori mai mic decât o campanie de reclame pe Eurosport, estimăm că vom avea un impact fantastic. Ne dorim să promovăm diversitatea experiențelor oferite de București către o audiență unică de minimum 10 milioane de oameni. Am invitat persoane foarte active și cu vizibilitate la nivel internațional, care sunt pasionate de călătorii.Acești influenceri s-au arătat deschiși să participe la provocarea pe care le-am lansat-o, să vină la București și să experimenteze spiritul unic al orașului nostru”, spune Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.

Proiectul este o ințiativă independentă la care se poate alătura orice companie, autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului. Până în prezent și-au arătatat interesul în susținerea evenimentului companii precum Garanti, Toyota, Btonic, Paravion, Wizz Air, Aqua Carpatica, Autonom, Uber, Pernot Ricard, F64.

”Scopul direct este promovarea turistică a Capitalei, dar avem în plan beneficii concrete pentru toți cei care activează în domeniile conexe turismului: companii aeriene, hoteluri, restaurante, cafenele, organizatori de tururi. Ne dorim creșterea înnoptărilor medii din București de la 2 la 3 nopți și crearea unui conținut valoros pe toate canalele media și social media. Acestea pot fi un start direct pentru multe alte proiecte de promovare turistică din viitor. În plus, ne dorim continuarea acestui eveniment anual. Sunt peste 100 de voluntari implicați în organizarea Experience Bucharest”, mai spune Tudor Maxim, fondatorul rețelei de hosteluri din România, Pura Vida.

Organizatorii au pregătit pentru invitații naționali și internaționali zeci de tururi și experiențe de turism alternativ, o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea sunt posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare, locații pentru evenimente, vor asigura mesele și transportul invitaților. Timp de cinci zile, fiecare participant își va putea face singur programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.