
Compania aeriană Wizz Air, lider pe piaţa locală, se îndreaptă cu paşi repezi spre şapte milioane de pasageri pe rutele pe care le operează în România după ce a pregătit pentru acest an un număr de locuri la vânzare cu 22% mai mare faţă de cel din anul precedent.
„Anul acesta, Wizz Air oferă în total mai mult de 7,6 milioane de locuri la vânzare pe 133 de rute la preţuri scăzute din România”, au spus reprezentanţii Wizz Air. Compania a transportat anul trecut 5,5 milioane de pasageri pe rutele din şi spre România.
Pentru anul trecut, compania a scos la vânzare 6,26 milioane de locuri în avioane. Astfel, dacă luăm în calcul că anul acesta numărul locurilor puse în vânzare de companie a crescut cu 22%, compania aeriană ar putea ajunge la 6,8 milioane de pasageri pe rutele din România, arată calculele ZF făcute pe baza informaţiilor furnizate de companie.
Cu această evoluţie, Wizz Air îşi va consolida prima poziţie pe piaţa locală, în condiţiile în care Blue Air, principalul concurent, estimează circa 5 milioane de pasageri pe toate rutele operate, în timp ce Tarom, al treilea jucător de pe piaţă, este lăsat în urmă de cei mai mari transportatori low-cost.
Leave a Reply