Turism Covasna (TUAA), companie ce are în administrare hotelurile Covasna, Cerbul şi Căprioara din staţiunea balneoclimaterică Covasna, situată la 35 de kilometri de oraşul Sfântu Gheorghe, a înregistrat după primele trei luni din acest an o cifră de afaceri de 0,327 milioane lei, în creştere cu 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Pierderea raportată de Tursim Covasna a crescut de la 1,53 milioane lei în T1/2016 la 2,37 milioane lei după primul trimestru din acest an. Hotelul Căprioara, catalogat cu patru stele şi dotat cu 72 de camere şi apartamente, a fost repus în circuitul turistic în august 2016.
Cheltuielile de exploatare au crescut cu 50%, până la 2,54 milioane lei, iar cheltuielile cu salariile şi indemnizaţiile s-au cifrat la 581.000 lei, mai mult cu 42,75% faţă de anul precedent.
Continuarea pe ZFCorporate