Agenţia de turism Eturia a înregistrat în primul trimestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, în creştere cu 37% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pentru 2017 estimează că va depăşi pragul de 10 milioane de euro, arată un comunicat al companiei.
Eturia a vândut, în 10 ani de activitate, peste 17.000 de pachete de vacanţă personalizate în destinaţii exotice. Agenţia de turism a pornit cu doar doi angajaţi iar anul acesta a ajuns la 50 angajaţi în cele 3 puncte de lucru din ţară: Piatră Neamţ, Bucureşti, Cluj.
„Pentru anul 2017 estimăm o cifră de afaceri de 11 milioane de euro axată atât pe creşterea în volum a vacanţelor vândute, dar şi pe creşterea adusă de biroul nostru regional deschis recent la Cluj”, a declarat Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.
Eturia vinde anual în jur de 2000 de vacanţe, iar cele mai solicitate rămân destinaţiile de plajă precum Thailanda, Maldive, Cuba şi Republica Dominicană. Cea mai scumpă vacanţă vândută în decursul acestor ani a fost un circuit de o luna în Australia, Noua Zeelandă şi Bali pentru o familie de 4 persoane. Vacanţa în valoare de 70.000 euro a inclus zboruri de linie, transferuri, cazare şi tururi.
Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii deosebite.